marți, 4 mai 2010

1 mai in imagini

Uneori nu e nevoie de cuvinte, devin sufocante, prea sofisticate, incat iti doresti doar liniste. O escapda in noapte, sau doar un televizor pus pe mut, totul in jur e plin de stres, si imagini neclare, dar pozele isi au intelesul lor! Multi viseaza la mare, eu o am aproape, si clar in viitorul apropiat ma voi satura de ea, dar e un loc, unde linistea e cu ghilimele, si totusi e liniste! O aluzie toanta...
Frig, abur, stele, noapte, luna, mare, nisip, vant, valuri, EU si VAMA! Pentru moment abstractie de restul! E un loc unde pot fi fericit, si cu inima plina de lipsuri, unde dansez pana dimineata, sarind, alergand, sau pur si simplu un pas inainte, 2 inapoi,unde nimic nu conteaza din ceea ce esti! Versuri dragi si inspirate, oameni noi, si culmea bun simt, indiferent de alcoolul ce curge prin vene, unde un scuze e spus, doar din politete,inca exista asa ceva, si nu in mamaia, ci acolo unde, la TV se critica,unde parerile au un gust moralist, chiar daca sunt ascultate din departare.
Fericirea curgea prin mine in acele clipe, din lucruri marunte, cu persoane apropiate, si distractie pana tarziu in noapte,cand frigul te trimitea la somn sa te incalzesti, desi multi isi luau odihna de pe nisipul rece, sau chiar pe canapelele din baruri. Nu am nevoie de multe, ci din cand in cand, un strop de Vama imi aduce aminte ce inseamna viata!




















0 comentarii: